Hard Rock Cafe

>> luni, 26 ianuarie 2009








Duminica am iesit la o plimbare ....ploua afara si ce daca mi-am zis ,asa ca m-am
m-am inarmat cu aparatul foto si ceva haine mai groase si am plecat in ideea de-a
realiza ceva fotografii si a bea o bere in Hard Rock Cafe ... in metrou tot la fel
ca in zilele precedente ,chiar daca era duminica si oamenii incercau sa fie mai veseli
,erau la o incercare nereusita ...din pacate . Am ajuns si la celebra Hard Rock cafe
sincer va spun vreti sa mergeti undeva ,unde se asculta muzica de calitate ,unde volumul
nu este dat la maxim .....Hard Rock Cafe :) Am baut o bere Guiness pretul c-am piperat dar
nu ai ce sa faci esti totusi in Bucuresti ,ce ma frapat pe mine ...in momentul cand cer
nota de plata ,baiatul de la bar imi mai aduce o bere "asta e din partea casei "
Super tare frate ,aici sa terminat smecheria tipic americanesc :) bravo lor, asa stiu
sa isi castige clientela ,pe peretii localului un intreg Hall of Fame al muzicii
de la discuri de platina si aur ,imbracaminte ,chitari Fender,Ibanez la autografe si fotografii
,Inxs,Michael Jackson,Kid Rock ,Prince ,Dave Mustaine,The Beatles etc
...am descoperit unul din putinele locuri din Bucuresti unde as reveni cu cea mai mare placere!!!!!


0 comentarii: